Tietoa meistä

Kemiran Marttayhdistys ry on perustettu 24.10.1946 Harjavallan Kemiran tehdasalueen  rouvien toimesta. Jäsenistömme on pääosin ikääntyneitä aikuisia ja meitä yhdistää kiinnostus ruuanvalmistukseen, kudontaan, kodinhoitoon, ympäristöasioihin ja meidän Marttojen omaan hyvinvointiin ja virkistykseen.

• Marttailta kerran kuukaudessa
  • Teatterimatka ainakin kerran vuodessa
  • Konserttimatka myös kerran vuodessa
  • Martan-päivää 26.7. vietetään perinteisesti Paneliassa
  • Yhteisiä marttailtoja Kuparin Marttojen kanssa

Kemiran Marttayhdistys ry on toiminut hitaasti, mutta varmasti aina näihin päiviin asti.
16.12.2019 joululounaalla tulimme yhdessä siihen tulokseen, että nyt on aika lopettaa toimintamme. Uudet säännöt pitäisi ottaa käyttöön, ja sääntöjen "virallistaminen" maksaa rahaa, jota yhdistyksellämme ei liikaa ole!
24.2.2020 klo 12.30 Hotelli Hiittenharju Harjavallassa on yhdistyksemme ensimmäinen lopettamiskokous ja viimeinen vuosikokous. Maaliskuun lopulla on toinen lopettamiskokous ja toiminta loppuu virallisesti 30.4.2020.

Osa jäsenistämme haluaa jatkaa Marttailua liittymällä naapuriyhdistykseemme Kuparin Marttoihin.

Niin, tuollainen oli suunnitelma, mutta koronan takia emme voineet pitää toista lopettamiskokousta!
Nyt odottelemme, että voisimme kokoontua vielä viimeisen kerran lopetuskokoukseen. Ehkä saamme yhdistyksen "lopetettua" viimeistään 31.12.2020?

Yhdistys piti toisen lopettamiskokouksen 26.11.2020  ja lopetuspäiväksi tuli 31.12.2020